
>
378.14:316.47
Туниця, Ю.Економічний дискурс освіти для сталого розвитку [Текст] / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський //
Туниця, Ю.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N11/12. - С. 7-27. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/11/12)
Ключові слова: освіта для сталого розвитку -- образование для устойчивого развития -- оср -- оур -- компетентність зі сталого розвитку -- компетентность по устойчивому развитию -- екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- трансдисциплінарність -- трансдисциплинарность -- "зелені робочі місця" -- "зеленые рабочие места" --
Анотація:
Обґрунтовано об’єктивну необхідність формування трансдисциплінарної парадигми, яка ґрунтується на визнанні синергетичної природи еколого-економічних систем і необхідності холістичних рішень. Проаналізовано зміст, принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання освіти для сталого розвитку.
Обоснована объективную необходимость формирования трансдисциплинарной парадигмы, основанной на признании синергетической природы эколого-экономических систем и необходимости холистических решений. Проанализированы содержание, принципы, формы и методы, а также достижения и задачи образования для устойчивого развития.
Додаткові точки доступу:
Загвойська, Л.
Адамовський, О.
(Шифр в БД В537811/2016/11/12)
УДК | |
378.14:316.47 | |
378.14 | |
316.47 |
Ключові слова: освіта для сталого розвитку -- образование для устойчивого развития -- оср -- оур -- компетентність зі сталого розвитку -- компетентность по устойчивому развитию -- екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- трансдисциплінарність -- трансдисциплинарность -- "зелені робочі місця" -- "зеленые рабочие места" --
Анотація:
Обґрунтовано об’єктивну необхідність формування трансдисциплінарної парадигми, яка ґрунтується на визнанні синергетичної природи еколого-економічних систем і необхідності холістичних рішень. Проаналізовано зміст, принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання освіти для сталого розвитку.
Обоснована объективную необходимость формирования трансдисциплинарной парадигмы, основанной на признании синергетической природы эколого-экономических систем и необходимости холистических решений. Проанализированы содержание, принципы, формы и методы, а также достижения и задачи образования для устойчивого развития.
Додаткові точки доступу:
Загвойська, Л.
Адамовський, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|