
>
371.13:[80+81](477)
Антонюк, Р. І.Світові тенденції змісту, форм і методів навчання та виховання дітей у поліетнічному суспільстві. Правова база [Текст] / Р. І. Антонюк //
Антонюк, Р. І.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 64. - С. 3-8. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/64)
Ключові слова: комунікативна дидактика -- коммуникативная дидактика -- світова культура -- мировая культура -- полікультурність -- поликультурность --
Анотація:
У полікультурний компонент входять проблеми комунікативної дидактики, психолого-педагогічних умов професійного спілкування з носіями інших культур. Аналізуються можливі комунікативні бар'єри, які можуть бути викликані розбіжностями підходів, поглядів, етичних, культурних норм, стандартів, неспівпадання обсягу понять, термінів, символів, знаків, мовної картини світу, розбіжностями між комунікатором і комунікантом в процесі сприйняття світу.
В поликультурный компонент входят проблемы коммуникативной дидактики, психолого-педагогических условий профессионального общения с носителями других культур. Анализируются возможные коммуникативные барьеры, которые могут быть вызваны разногласиями подходов, взглядов, этических, культурных норм, стандартов, несовпадение объема понятий, терминов, символов, знаков, языковой картины мира, разногласиями между коммуникатором и коммуникантом в процессе восприятия мира.
(Шифр в БД П390743/2010/64)
УДК | |
371.13:[80+81](477) | |
371.13 | |
80 | |
81(477) |
Ключові слова: комунікативна дидактика -- коммуникативная дидактика -- світова культура -- мировая культура -- полікультурність -- поликультурность --
Анотація:
У полікультурний компонент входять проблеми комунікативної дидактики, психолого-педагогічних умов професійного спілкування з носіями інших культур. Аналізуються можливі комунікативні бар'єри, які можуть бути викликані розбіжностями підходів, поглядів, етичних, культурних норм, стандартів, неспівпадання обсягу понять, термінів, символів, знаків, мовної картини світу, розбіжностями між комунікатором і комунікантом в процесі сприйняття світу.
В поликультурный компонент входят проблемы коммуникативной дидактики, психолого-педагогических условий профессионального общения с носителями других культур. Анализируются возможные коммуникативные барьеры, которые могут быть вызваны разногласиями подходов, взглядов, этических, культурных норм, стандартов, несовпадение объема понятий, терминов, символов, знаков, языковой картины мира, разногласиями между коммуникатором и коммуникантом в процессе восприятия мира.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|