
>
Лилик, І.Ґендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик //
Лилик, І.
Маркетинг в Україні. - 2018. - N 4. - С. 6-14.. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/4)
Ключові слова: реклама -- сексизм -- дискримінаційна реклама -- дискриминационная реклама -- споживач -- потребитель -- індустріальний ґендерний комітет з реклами -- индустриальный гендерный комитет по рекламе -- скарги -- жалобы -- експертиза -- экспертиза --
(Шифр в БД М600283/2018/4)
Ключові слова: реклама -- сексизм -- дискримінаційна реклама -- дискриминационная реклама -- споживач -- потребитель -- індустріальний ґендерний комітет з реклами -- индустриальный гендерный комитет по рекламе -- скарги -- жалобы -- експертиза -- экспертиза --
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|