65.9(4Укр)248
Метод переконання / Н. Савельєва //
Охорона праці : наук.-вироб. журн. - . - N 1. - С. 22-24.
(Шифр в БД О858554/2012/1)

Ключові слова: профілактика виробничого травматизму -- профилактика производственного травматизма -- сайт з питань охорони праці -- сайт по вопросам охраны труда -- інформація в режимі он-лайн -- информация в режиме он-лайн --
Анотація:
"Вигоди та витрати" - таким розділом закінчується кожна брошура про охорону праці, яку видає для роботодавців Служба охорони праці та здоровя Великобританії (HSE). "Мова економіки", на думку спеціалістів HSE, найбільш ефективно переконує власників бізнесу в необхідності вкладання коштів в охорону праці.
"Выгоды и затраты" - таким разделом заканчивается каждая брошюра об охране труда, которую выдает для работодателей Служба охраны труда и здоровья Великобритании (HSE). "Речь экономики", по мнению специалистов HSE, наиболее эффективно убеждает владельцев бизнеса в необходимости вложения средств в охрану труда.