>
Миронюк, К.Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SaaS продукту [Текст] / К. Миронюк //
Миронюк, К.
Маркетинг в Україні. - 2019. - N 3. - С. 21-25. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2019/3)
Ключові слова: seo -- saas -- програмне забезпечення -- программное обеспечение -- онлайн маркетинг -- сегменты рынка -- сегменти ринку --
(Шифр в БД М600283/2019/3)
Ключові слова: seo -- saas -- програмне забезпечення -- программное обеспечение -- онлайн маркетинг -- сегменты рынка -- сегменти ринку --
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|