
>
378.1/12+377.1
Тимченко, І.Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз [Текст] / І. Тимченко //
Тимченко, І.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 4. - С. 38-44. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2015/4)
Ключові слова: система освіти -- система образования -- ремісник -- ремесленник -- професіонал -- профессионал -- професіоналізація освіти -- профессионализация -- університети -- университет -- вищі професійні заклади -- высшие профессиональные заведения -- первинна освіта -- первичное образование -- досвід фінляндії -- опыт финляндии --
Анотація:
Констатовано, что Україна успадкувала від радянської системи освіти і психолого-педагогічних наук значні термінологічні розбіжності з усіма державами Заходу. Цей розрив продемонстровано на прикладі термінів "vocational" і "professional". Детально досліджено походження терміна "професіонал", межі його застосування, визначальні характеристики. Пояснено причини появи на Заході терміна "первинна освіта (initial education)" і доцільність його використання в Україні. Запропоновано використати фінський досвід розвитку освіти і суспільства.
Констатировано, что Украина унаследовала от советской системы образования и психолого-педагогических наук значительные терминологические разногласия со всеми государствами Запада. Этот разрыв продемонстрирован на примере терминов "vocational" и "professional". Подробно исследовано происхождения термина "профессионал", границы его применения, определяющие характеристики. Объяснены причины появления на Западе термина "первичное образование (initial education)" и целесообразность его использования в Украине. Предложено использовать финский опыт развития образования и общества.
(Шифр в БД В892366/2015/4)
УДК | |
378.1/12+377.1 | |
378.1/12 | |
377.1 |
Ключові слова: система освіти -- система образования -- ремісник -- ремесленник -- професіонал -- профессионал -- професіоналізація освіти -- профессионализация -- університети -- университет -- вищі професійні заклади -- высшие профессиональные заведения -- первинна освіта -- первичное образование -- досвід фінляндії -- опыт финляндии --
Анотація:
Констатовано, что Україна успадкувала від радянської системи освіти і психолого-педагогічних наук значні термінологічні розбіжності з усіма державами Заходу. Цей розрив продемонстровано на прикладі термінів "vocational" і "professional". Детально досліджено походження терміна "професіонал", межі його застосування, визначальні характеристики. Пояснено причини появи на Заході терміна "первинна освіта (initial education)" і доцільність його використання в Україні. Запропоновано використати фінський досвід розвитку освіти і суспільства.
Констатировано, что Украина унаследовала от советской системы образования и психолого-педагогических наук значительные терминологические разногласия со всеми государствами Запада. Этот разрыв продемонстрирован на примере терминов "vocational" и "professional". Подробно исследовано происхождения термина "профессионал", границы его применения, определяющие характеристики. Объяснены причины появления на Западе термина "первичное образование (initial education)" и целесообразность его использования в Украине. Предложено использовать финский опыт развития образования и общества.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|