
>
378:57
Марченко, Л. І.Процесуальне забезпечення формування екологічної компетентності студентів аграрного коледжу [Текст] / Л. І. Марченко //
Марченко, Л. І.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 62. - С. 66-68. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/62)
Ключові слова: аграрний коледж -- аграрный коледж -- студенти -- студенты -- лекція -- лекция -- семінар -- семинар -- лабораторно-практичне заняття -- лабораторно-практическое занятие -- польова практика -- полевая практика --
Анотація:
У статті висвітлюються окремі аспекти навчально-виховного процесу в аграрному коледжі. Серед провідних форм і методів розглянуто лекцію, семінар, лабораторно-практичне заняття, польова практика, які мають за мету не лише "озброєння" студентів новими екологічними знаннями, а й формування екологічно компетентної особистості, тобто такої, яка здатна керуватися здобутими знаннями, сформованими цінностями та досвідом, приймати виважені екологічно доцільні рішення у життєвих ситуаціях - як у побутових, так і в природному оточенні.
В статье освещаются отдельные аспекты учебно-воспитательного процесса в аграрном колледже. Среди ведущих форм и методов рассмотрено лекцию, семинар, лабораторно-практическое занятие, полевую практику, которые имеют целью не только "вооружение" студентов новыми экологическими знаниями, но и формирование экологически компетентной личности, то есть такой, которая способна руководствоваться полученными знаниями, сформированными ценностями и опытом, принимать взвешенные экологически целесообразные решения в жизненных ситуациях - как в бытовых, так и в природном окружении.
(Шифр в БД П390743/2010/62)
УДК | |
378:57 | |
378 | |
57 |
Ключові слова: аграрний коледж -- аграрный коледж -- студенти -- студенты -- лекція -- лекция -- семінар -- семинар -- лабораторно-практичне заняття -- лабораторно-практическое занятие -- польова практика -- полевая практика --
Анотація:
У статті висвітлюються окремі аспекти навчально-виховного процесу в аграрному коледжі. Серед провідних форм і методів розглянуто лекцію, семінар, лабораторно-практичне заняття, польова практика, які мають за мету не лише "озброєння" студентів новими екологічними знаннями, а й формування екологічно компетентної особистості, тобто такої, яка здатна керуватися здобутими знаннями, сформованими цінностями та досвідом, приймати виважені екологічно доцільні рішення у життєвих ситуаціях - як у побутових, так і в природному оточенні.
В статье освещаются отдельные аспекты учебно-воспитательного процесса в аграрном колледже. Среди ведущих форм и методов рассмотрено лекцию, семинар, лабораторно-практическое занятие, полевую практику, которые имеют целью не только "вооружение" студентов новыми экологическими знаниями, но и формирование экологически компетентной личности, то есть такой, которая способна руководствоваться полученными знаниями, сформированными ценностями и опытом, принимать взвешенные экологически целесообразные решения в жизненных ситуациях - как в бытовых, так и в природном окружении.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|