
>
Койдан, Н. С.Прийняття маркетингових рішень підприємствами АПК / Н. С. Койдан //
Койдан, Н. С.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2011. - N9. - С. 116-119.
(Шифр в БД Е737270/2011/9)
Анотація:
Розгянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень. Запропоновано математичну модель оптимального вибору ринку збуту, яка буде допомагати приймати якісні управлінські рішення.
Рассмотрены проблемы принятия маркетинговых решений на предприятиях АПК. Доказано, что высоких хозяйственных результатов предприятие может достичь лишь при условии качественного экономико-математического обоснования управленческих решений. Предложена математическая модель оптимального выбора рынка сбыта, которая будет помогать принимать качественные управленческие решения.
(Шифр в БД Е737270/2011/9)
Анотація:
Розгянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень. Запропоновано математичну модель оптимального вибору ринку збуту, яка буде допомагати приймати якісні управлінські рішення.
Рассмотрены проблемы принятия маркетинговых решений на предприятиях АПК. Доказано, что высоких хозяйственных результатов предприятие может достичь лишь при условии качественного экономико-математического обоснования управленческих решений. Предложена математическая модель оптимального выбора рынка сбыта, которая будет помогать принимать качественные управленческие решения.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|