
>
378.014.6
Германенко, О. М.Контроль і оцінювання знань студентів як основний чинник якості освіти [Текст] / О. М. Германенко, В. В. Лангазова //
Германенко, О. М.
Наука і методика : Зб. наук.-метод. праць. - 2010. - № 20/21. - С. 261-265. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н018536/2010/20/21)
Ключові слова: контроль знань -- контроль знаний -- модульно-рейтингова система -- модульно-рейтинговая система -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность --
Анотація:
У статті розкрито теоретичні питання педагогічного контролю у вищій школі, здійснено аналіз традиційної та модульно-рейтингової системи котролю і оцінювання навчальних досягнень студентів, узагальнено результати діагностики становлення студентів до форм і методів педагогічного контролю. Система усуває упереджений підхід дооцінювання знань студентів, є ефективним засобом заохочення до навчально-пізнавальної діяльності і підвищує відповідальність студента за результати навчання.
В статье раскрываются теоретические вопросы педагогического контроля в высшей школе, осуществляется анализ традиционной и модульно-рейтинговой системы контроля и оценки учебных достижений студентов, обобщаются результаты диагностики отношения студентов к формам и методам педагогического контроля. Система устраняет предубежденный подход к оцениванию знаний студентов. Она является эффективным средством поощрения к учебно-познавательной деятельности и повышает ответственность студента за результаты обучения.
Додаткові точки доступу:
Лангазова, В. В.
(Шифр в БД Н018536/2010/20/21)
УДК | |
378.014.6 |
Ключові слова: контроль знань -- контроль знаний -- модульно-рейтингова система -- модульно-рейтинговая система -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность --
Анотація:
У статті розкрито теоретичні питання педагогічного контролю у вищій школі, здійснено аналіз традиційної та модульно-рейтингової системи котролю і оцінювання навчальних досягнень студентів, узагальнено результати діагностики становлення студентів до форм і методів педагогічного контролю. Система усуває упереджений підхід дооцінювання знань студентів, є ефективним засобом заохочення до навчально-пізнавальної діяльності і підвищує відповідальність студента за результати навчання.
В статье раскрываются теоретические вопросы педагогического контроля в высшей школе, осуществляется анализ традиционной и модульно-рейтинговой системы контроля и оценки учебных достижений студентов, обобщаются результаты диагностики отношения студентов к формам и методам педагогического контроля. Система устраняет предубежденный подход к оцениванию знаний студентов. Она является эффективным средством поощрения к учебно-познавательной деятельности и повышает ответственность студента за результаты обучения.
Додаткові точки доступу:
Лангазова, В. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|