635.07.1/.8
Маркетингові аспекти забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємств - виробників овочевої продукції [Текст] / Т. О. Артюх //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 6. - С. 57-60. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/6)
УДК
635.07.1/.8

Ключові слова: овочевий ринок -- овощной рынок -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение -- маркетингова служба -- маркетинговая служба -- синергетичний маркетинговий ефект -- синергетический маркетинговый эффект -- концептуальна модель -- концептуальная модель --
Анотація:
Подано концептуальну модель маркетингового забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємств - виробників овочевої продукції, запропоновано ряд стратегій розвитку маркетингових служб відповідно до кон’юнктури на ринку овочевої продукції.
Подано концептуальную модель маркетингового обеспечения деятельности сельскохозяйственных предприятий - производителей овощной продукции, предложен ряд стратегий развития маркетинговых служб в соответствии с конъюнктурой на рынке овощной продукции.