
>
378.14:331.544+374.7
Зіньковський, Ю.Мотивація до навчання у професійній школі [Текст] / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко //
Зіньковський, Ю.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - N12. - С. 25-37. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2017/12)
Ключові слова: загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- вищий навчальний заклад -- высшее учебное заведение -- професійна кар’єра -- профессиональная карьера -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- рамка кваліфікацій -- рамка квалификаций --
Анотація:
Мотивація молодого фахівця на виробництві до подальшого навчання має чіткий, цілеспрямований характер, тому він повинен керуватися положеннями Національної рамки кваліфікацій, яка за прийнятими дискрипторами, що характеризують і працю, і самого працівника, дає можливість сфомувати власні завдання для подальшого підвищення рівня своєї кваліфікації.
Мотивация молодого специалиста на производстве к дальнейшему обучению имеет четкий, целенаправленный характер, поэтому он должен руководствоваться положениями Национальной рамки квалификаций, которая по принятым дискрипторам, характеризующим и труд, и самого работника, дает возможность сформировать собственные задачи для дальнейшего повышения уровня своей квалификации.
Додаткові точки доступу:
Адаменко, Ю.
(Шифр в БД В537811/2017/12)
УДК | |
378.14:331.544+374.7 | |
378.14 | |
331.544 | |
374.7 |
Ключові слова: загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- вищий навчальний заклад -- высшее учебное заведение -- професійна кар’єра -- профессиональная карьера -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- рамка кваліфікацій -- рамка квалификаций --
Анотація:
Мотивація молодого фахівця на виробництві до подальшого навчання має чіткий, цілеспрямований характер, тому він повинен керуватися положеннями Національної рамки кваліфікацій, яка за прийнятими дискрипторами, що характеризують і працю, і самого працівника, дає можливість сфомувати власні завдання для подальшого підвищення рівня своєї кваліфікації.
Мотивация молодого специалиста на производстве к дальнейшему обучению имеет четкий, целенаправленный характер, поэтому он должен руководствоваться положениями Национальной рамки квалификаций, которая по принятым дискрипторам, характеризующим и труд, и самого работника, дает возможность сформировать собственные задачи для дальнейшего повышения уровня своей квалификации.
Додаткові точки доступу:
Адаменко, Ю.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|