631.1.027(477)
Аналіз концептуальних засад розвитку маркетингу в агропродовольчій сфері [Текст] / Ю. М. Атаманчук //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 6. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24 .
(Шифр в БД А220149/2015/6)
УДК
631.1.027(477)

Ключові слова: маркетинг -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- концепції -- концепции -- агропродовольча сфера -- агропроизводственная сфера -- маркетингова служба -- маркетинговая служба --
Анотація:
Розгляд існуючої системи маркетингу, концептуальних засад його розвитку в агропродовольчій сфері.
Рассмотрение существующей системы маркетинга, концептуальных основ его развития в агропродовольственной сфере.