
>
631.1.027(477)
Атаманчук, Ю. М.Аналіз концептуальних засад розвитку маркетингу в агропродовольчій сфері [Текст] / Ю. М. Атаманчук //
Атаманчук, Ю. М.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2015. - N 6. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24 .
(Шифр в БД А220149/2015/6)
Ключові слова: маркетинг -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- концепції -- концепции -- агропродовольча сфера -- агропроизводственная сфера -- маркетингова служба -- маркетинговая служба --
Анотація:
Розгляд існуючої системи маркетингу, концептуальних засад його розвитку в агропродовольчій сфері.
Рассмотрение существующей системы маркетинга, концептуальных основ его развития в агропродовольственной сфере.
(Шифр в БД А220149/2015/6)
УДК | |
631.1.027(477) |
Ключові слова: маркетинг -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- концепції -- концепции -- агропродовольча сфера -- агропроизводственная сфера -- маркетингова служба -- маркетинговая служба --
Анотація:
Розгляд існуючої системи маркетингу, концептуальних засад його розвитку в агропродовольчій сфері.
Рассмотрение существующей системы маркетинга, концептуальных основ его развития в агропродовольственной сфере.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|