659.1
Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька //
Підприємництво, госп-во і право : наук.-практ. господ.-прав. журн. - . - № 12. - С. 20-23. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД *668062/2010/12)
УДК
659.1

Ключові слова: рекламна діяльність на телебаченні -- принципи рекламної діяльності -- загальноправові принципи -- економіко-правові принципи -- спеціальні принципи --
Анотація:
Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні.
Анализируются понятие, содержание и виды принципов рекламной деятельности на телевиденьи, проводится сравнительно-правовой анализ законодательства Украины и международно-правовых документов, которые регулируют основные принципы рекламы на телевиденье.