
>
659.1
Скрицька, Н.Принципи рекламної діяльності на телебаченні [Текст] / Н. Скрицька //
Скрицька, Н.
Підприємництво, госп-во і право : наук.-практ. господ.-прав. журн. - 2010. - № 12. - С. 20-23. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД *668062/2010/12)
Ключові слова: рекламна діяльність на телебаченні -- принципи рекламної діяльності -- загальноправові принципи -- економіко-правові принципи -- спеціальні принципи --
Анотація:
Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні.
Анализируются понятие, содержание и виды принципов рекламной деятельности на телевиденьи, проводится сравнительно-правовой анализ законодательства Украины и международно-правовых документов, которые регулируют основные принципы рекламы на телевиденье.
(Шифр в БД *668062/2010/12)
УДК | |
659.1 |
Ключові слова: рекламна діяльність на телебаченні -- принципи рекламної діяльності -- загальноправові принципи -- економіко-правові принципи -- спеціальні принципи --
Анотація:
Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні.
Анализируются понятие, содержание и виды принципов рекламной деятельности на телевиденьи, проводится сравнительно-правовой анализ законодательства Украины и международно-правовых документов, которые регулируют основные принципы рекламы на телевиденье.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|