
>
374.72+37.013.83
Шугалій, Н.Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL [Текст] / Н. Шугалій //
Шугалій, Н.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2013. - N 2. - С. 48-53. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2013/2)
Ключові слова: беспрерывное образование -- обучение в течение жизни -- обучение взрослых -- народные высшие школы -- н. грундтвиг -- безперервна освіта -- навчання протягом життя -- навчання дорослих -- народні вищі школи --
Анотація:
Рассмотрен генезис идеи и практики безпрерывного образования, в частности в аспекте дополнительного и развивающего обучения взрослых. Акцентирована роль датского ученого и геолога Н.-Ф.-С. Грундтвига в создании народных высших школ как специфического средства такого обучения.
Розглянуто генезис ідеї та практики безперервної освіти, зокрема в аспекті додаткового і розвиваючого навчання дорослих. Акцентована роль данського вченого і геолога Н.-Ф.-С. Ґрундтвіга у створенні народних вищих шкіл як специфічного засобу такого навчання.
(Шифр в БД В892366/2013/2)
УДК | |
374.72+37.013.83 | |
374.72 | |
37.013.83 |
Ключові слова: беспрерывное образование -- обучение в течение жизни -- обучение взрослых -- народные высшие школы -- н. грундтвиг -- безперервна освіта -- навчання протягом життя -- навчання дорослих -- народні вищі школи --
Анотація:
Рассмотрен генезис идеи и практики безпрерывного образования, в частности в аспекте дополнительного и развивающего обучения взрослых. Акцентирована роль датского ученого и геолога Н.-Ф.-С. Грундтвига в создании народных высших школ как специфического средства такого обучения.
Розглянуто генезис ідеї та практики безперервної освіти, зокрема в аспекті додаткового і розвиваючого навчання дорослих. Акцентована роль данського вченого і геолога Н.-Ф.-С. Ґрундтвіга у створенні народних вищих шкіл як специфічного засобу такого навчання.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|