
>
330.12:338.24
Герасименко, А. Г.Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади / А. Г. Герасименко //
Герасименко, А. Г.
Економіка України : політико-економ. журн. - 2013. - № 6. - С. 31-41. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 0131-775X.
(Шифр в БД Е597273/2013/6)
Ключові слова: диференціація товарів -- ціна -- ринкова економіка -- зона ринкової влади -- дифференциация товаров -- цена -- рыночная экономика -- зона рыночной власти --
Анотація:
Досліджено вплив диференціації товарів на ринкову владу фірм. На основі мікроекономічного аналізу теоретичних моделей диференціації, а також емпіричного дослідження цінових відхилень у рамках окремих товарних груп встановлено позитивний вплив диференціації на рівень цін як індикатор ринкової влади фірми. З'ясовано, що сьогодні диференціація товарів є не стільки об'єктивним економічним процесом, скільки цілеспрямованою стратегією фірм на формування й експлуатацію ринкової влади.
Исследовано влияние дифференциации товаров на рыночную власть фирм. На основе микроэкономического анализа теоретических моделей дифференциации, а также эмпирического исследования ценовых отклонений в рамках отдельных товарных групп установлено положительное влияние дифференциации на уровень цен как индикатор рыночной власти фирмы. Выяснено, что сегодня дифференциация товаров является не столько объективным экономическим процессом, сколько целенаправленной стратегией фирм на формирование и эксплуатацию рыночной власти.
(Шифр в БД Е597273/2013/6)
УДК | |
330.12:338.24 |
Ключові слова: диференціація товарів -- ціна -- ринкова економіка -- зона ринкової влади -- дифференциация товаров -- цена -- рыночная экономика -- зона рыночной власти --
Анотація:
Досліджено вплив диференціації товарів на ринкову владу фірм. На основі мікроекономічного аналізу теоретичних моделей диференціації, а також емпіричного дослідження цінових відхилень у рамках окремих товарних груп встановлено позитивний вплив диференціації на рівень цін як індикатор ринкової влади фірми. З'ясовано, що сьогодні диференціація товарів є не стільки об'єктивним економічним процесом, скільки цілеспрямованою стратегією фірм на формування й експлуатацію ринкової влади.
Исследовано влияние дифференциации товаров на рыночную власть фирм. На основе микроэкономического анализа теоретических моделей дифференциации, а также эмпирического исследования ценовых отклонений в рамках отдельных товарных групп установлено положительное влияние дифференциации на уровень цен как индикатор рыночной власти фирмы. Выяснено, что сегодня дифференциация товаров является не столько объективным экономическим процессом, сколько целенаправленной стратегией фирм на формирование и эксплуатацию рыночной власти.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|