
>
74.58
Гриньків, А.Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій [Текст] / А. Гриньків //
Гриньків, А.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2016. - N 2. - С. 37-43. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/2)
Ключові слова: метакогнітивний -- метакогнитивный -- дослідження -- исследования -- освіта -- образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- навчальні здібності -- учебные способности -- метакогнітивний моніторинг -- метакогнитивный мониторинг -- метакогнітивна регуляція -- метакогнитивная регуляция --
Анотація:
Аналізується ряд метакогнітивних досліджень, висновки яких уможливлюють якісно нові освітні технології. Розглядається взаємозв’язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метакогнітивних здібностей на розуміння тесту. Метакогнітивна теорія розглядається як потенціал для викладачів, а новітні дослідження метакогнітивних процесів є передумовою освітніх інновацій.
Анализируется ряд метакогнитивных исследований, выводы которых делают возможным качественно новые образовательные технологии. Рассматривается взаимосвязь учебных способностей с метакогнитивными процессами, проблемы метакогнитивные мониторинга, влияние метакогнитивных способностей на понимание теста. Метакогнитивная теория рассматривается как потенциал для преподавателей, а новейшие исследования метакогнитивных процессов являются предпосылкой образовательных инноваций.
(Шифр в БД В892366/2016/2)
Ключові слова: метакогнітивний -- метакогнитивный -- дослідження -- исследования -- освіта -- образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- навчальні здібності -- учебные способности -- метакогнітивний моніторинг -- метакогнитивный мониторинг -- метакогнітивна регуляція -- метакогнитивная регуляция --
Анотація:
Аналізується ряд метакогнітивних досліджень, висновки яких уможливлюють якісно нові освітні технології. Розглядається взаємозв’язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метакогнітивних здібностей на розуміння тесту. Метакогнітивна теорія розглядається як потенціал для викладачів, а новітні дослідження метакогнітивних процесів є передумовою освітніх інновацій.
Анализируется ряд метакогнитивных исследований, выводы которых делают возможным качественно новые образовательные технологии. Рассматривается взаимосвязь учебных способностей с метакогнитивными процессами, проблемы метакогнитивные мониторинга, влияние метакогнитивных способностей на понимание теста. Метакогнитивная теория рассматривается как потенциал для преподавателей, а новейшие исследования метакогнитивных процессов являются предпосылкой образовательных инноваций.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|