
>
Опыт компьютеризации стандартизованных средств диагностики уровня знаний в техническом вузе / М. Кулешова [и др.] //
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2006. - № 3. - С. 28-34. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2006/3)
Анотація:
Применение стандартизованных и компьютеризованных тестовых заданий способствует формированию унифицируемой и объективной оценки знаний студентов; активизирует их познавательную деятельность через мотивацию получения более высокой оценки и возможности многократного обращения к учебномку материалу, представленному в форме информационных полей тестовых заданий.
Застосування стандартизованих і комп'ютеризованих тестових завдань сприяє формуванню уніфікованої та об'єктивної оцінки знань студентів; активізує їх пізнавальну діяльність через мотивацію отримання більш високої оцінки і можливості багаторазового звернення до навчального матеріалу, представленому у формі інформаційних полів тестових завдань.
Додаткові точки доступу:
Кулешова, М.
Никитин, В.
Шерстобитов, С.
Фисун, С.
(Шифр в БД Н950728/2006/3)
Анотація:
Применение стандартизованных и компьютеризованных тестовых заданий способствует формированию унифицируемой и объективной оценки знаний студентов; активизирует их познавательную деятельность через мотивацию получения более высокой оценки и возможности многократного обращения к учебномку материалу, представленному в форме информационных полей тестовых заданий.
Застосування стандартизованих і комп'ютеризованих тестових завдань сприяє формуванню уніфікованої та об'єктивної оцінки знань студентів; активізує їх пізнавальну діяльність через мотивацію отримання більш високої оцінки і можливості багаторазового звернення до навчального матеріалу, представленому у формі інформаційних полів тестових завдань.
Додаткові точки доступу:
Кулешова, М.
Никитин, В.
Шерстобитов, С.
Фисун, С.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|