
>
378.147
Башнянин, Г.Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський //
Башнянин, Г.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - N 11. - С. 49-63. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2012/11)
Ключові слова: інформаційний поступ -- информационный прогресс -- інтелектуальна еліта -- интеллектуальная элита -- інтенсивні методи (інтенсифікації) -- интенсивные методы (интенсификации) -- соціально-світоглядні стимули -- социально-мировоззренческие стимулы -- організаційно-матеріальні стимули -- организационно-материальные стимулы -- творчість -- творчество -- керування обговоренням -- управление обсуждением -- диференційовані самооцінки -- дифференцированная самооценка --
Анотація:
Акцентується на необхідності урахування соціопсихологічних аспектів контролю і діагностики інтенсивних методів навчання, що потребуватиме всебічного переосмислення і перебудови як адміністративних, так і науково-навчальних процесів ВНЗ.
Акцентируется необходимость учета социопсихологических аспектов контроля и диагностики интенсивных методов обучения, что требует всестороннего переосмысления и перестройки как административных, так и научно-учебных процессов вуза.
Додаткові точки доступу:
Мисловський, П.
(Шифр в БД В537811/2012/11)
УДК | |
378.147 |
Ключові слова: інформаційний поступ -- информационный прогресс -- інтелектуальна еліта -- интеллектуальная элита -- інтенсивні методи (інтенсифікації) -- интенсивные методы (интенсификации) -- соціально-світоглядні стимули -- социально-мировоззренческие стимулы -- організаційно-матеріальні стимули -- организационно-материальные стимулы -- творчість -- творчество -- керування обговоренням -- управление обсуждением -- диференційовані самооцінки -- дифференцированная самооценка --
Анотація:
Акцентується на необхідності урахування соціопсихологічних аспектів контролю і діагностики інтенсивних методів навчання, що потребуватиме всебічного переосмислення і перебудови як адміністративних, так і науково-навчальних процесів ВНЗ.
Акцентируется необходимость учета социопсихологических аспектов контроля и диагностики интенсивных методов обучения, что требует всестороннего переосмысления и перестройки как административных, так и научно-учебных процессов вуза.
Додаткові точки доступу:
Мисловський, П.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|