
>
Яценко, О. М.Маркетингові дослідження споживацьких вподобань на ринку продукції бджільництва / О. М. Яценко //
Яценко, О. М.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2011. - N10. - С. 49-56.
(Шифр в БД Е737270/2011/10)
Анотація:
Досліджено ринок продукції бджільництва і виявлено основні фактори впливу на формування попиту на дану продукцію. Емпірично підтверджено, що при виборі покупки визначальними виступають якість і ціна. Найбільш раціональною стратегією поведінки підприємств, орієнтованих на споживачів, буде стратегія недиференційованого ринку чи уніфікованого ринку, а також використання маркетингового інструментарію стратегії диференційованого ринку.
Исследован рынок продукции пчеловодства и выявлены основные факторы влияния на формирование спроса на данную продукцию. Эмпирически подтверждено, что при выборе покупки определяющими выступают качество и цена. Наиболее рациональной стратегией поведения предприятий, ориентированных на потребителей, будет стратегия недифференцированного рынка или унифицированного рынка, а также использования маркетингового инструментария стратегии дифференцированного рынка.
(Шифр в БД Е737270/2011/10)
Анотація:
Досліджено ринок продукції бджільництва і виявлено основні фактори впливу на формування попиту на дану продукцію. Емпірично підтверджено, що при виборі покупки визначальними виступають якість і ціна. Найбільш раціональною стратегією поведінки підприємств, орієнтованих на споживачів, буде стратегія недиференційованого ринку чи уніфікованого ринку, а також використання маркетингового інструментарію стратегії диференційованого ринку.
Исследован рынок продукции пчеловодства и выявлены основные факторы влияния на формирование спроса на данную продукцию. Эмпирически подтверждено, что при выборе покупки определяющими выступают качество и цена. Наиболее рациональной стратегией поведения предприятий, ориентированных на потребителей, будет стратегия недифференцированного рынка или унифицированного рынка, а также использования маркетингового инструментария стратегии дифференцированного рынка.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|