
>
378
Золотухіна, С.Проблема виховуючого навчання в період українського відродження (ХVІ-ХVІІ ст.) [Текст] / С. Золотухіна //
Золотухіна, С.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2013. - № 2. - С. 81-86. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2013/2)
Ключові слова: виховуюче навчання -- відродження -- методи навчання -- навчальні книги -- особистість вчителя -- воспитательное обучение -- возрождение -- методы обучения -- обучающие книги -- личность учителя --
Анотація:
На основі ретельного вивчення історико-педагогічної літератури виявлено і охарактеризовано особливості розвитку проблеми виховуючого навчання в епоху українського Відродження. Визначено своєрідність поглядів педагогів вказаного періоду на суть і значення виховуючого навчання у формуванні особистості, а також накреслено напрями його здійснення в шкільній практиці.
На основе тщательного изучения историко-педагогической литературы выявлены и охарактеризованы особенности развития проблемы воспитывающего обучения в эпоху украинского Возрождения. Определено своеобразие взглядов педагогов указанного периода на сущность и значение воспитывающего обучения в формировании личности, а также намечены направления его осуществления в школьной практике.
(Шифр в БД Н950728/2013/2)
УДК | |
378 |
Ключові слова: виховуюче навчання -- відродження -- методи навчання -- навчальні книги -- особистість вчителя -- воспитательное обучение -- возрождение -- методы обучения -- обучающие книги -- личность учителя --
Анотація:
На основі ретельного вивчення історико-педагогічної літератури виявлено і охарактеризовано особливості розвитку проблеми виховуючого навчання в епоху українського Відродження. Визначено своєрідність поглядів педагогів вказаного періоду на суть і значення виховуючого навчання у формуванні особистості, а також накреслено напрями його здійснення в шкільній практиці.
На основе тщательного изучения историко-педагогической литературы выявлены и охарактеризованы особенности развития проблемы воспитывающего обучения в эпоху украинского Возрождения. Определено своеобразие взглядов педагогов указанного периода на сущность и значение воспитывающего обучения в формировании личности, а также намечены направления его осуществления в школьной практике.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|