
>
378+371.2
Мороз, Л. В.Науково-методична робота: проблема формування готовності викладача вищого навчального закладу до виховної роботи / Л. В. Мороз //
Мороз, Л. В.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 64. - С. 111-115. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/64)
Ключові слова: науково-методична робота -- научно-методическая работа -- виховна робота -- воспитательная работа -- готовність викладача -- готовность преподавателя -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- напрями -- направления -- функції -- функции --
Анотація:
У статті досліджується проблеми готовності викладачів до виховання студентської молоді у системі науково-методичної роботи вищого навчального закладу. Визначено, що науково-методична робота вищого навчального закладу, мета якої формування готовності викладача до виховної роботи, - це взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів:технологічного, особистісного, діяльнісного.
В статье исследованы проблемы формирования готовности преподавателей к воспитанию студенческой молодежи в системе научно-методической работы высшего учебного заведения. Определено, что научно-методическая работа высшего учебного заведения, цель которой формирование готовности преподавателей к воспитательной работе, это взаимосвязь стуктурных и функциональных компонентов: технологического, личностного, деятельностного.
(Шифр в БД П390743/2010/64)
УДК | |
378+371.2 | |
378 | |
371.2 |
Ключові слова: науково-методична робота -- научно-методическая работа -- виховна робота -- воспитательная работа -- готовність викладача -- готовность преподавателя -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- напрями -- направления -- функції -- функции --
Анотація:
У статті досліджується проблеми готовності викладачів до виховання студентської молоді у системі науково-методичної роботи вищого навчального закладу. Визначено, що науково-методична робота вищого навчального закладу, мета якої формування готовності викладача до виховної роботи, - це взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів:технологічного, особистісного, діяльнісного.
В статье исследованы проблемы формирования готовности преподавателей к воспитанию студенческой молодежи в системе научно-методической работы высшего учебного заведения. Определено, что научно-методическая работа высшего учебного заведения, цель которой формирование готовности преподавателей к воспитательной работе, это взаимосвязь стуктурных и функциональных компонентов: технологического, личностного, деятельностного.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|