Збутова діяльність аграрних підприємств на основі маркетингових стратегій / О. В. Кучер //
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - . - N 4. - С. 49-53.
(Шифр в БД Е737270/2012/4)
Ключові слова: виробництво плодоовочевої продукції -- збут плодоовочевої продукції -- збутова діяльність -- маркетингові стратегії -- производство плодоовощной продукции -- сбыт плодоовощной продукции -- сбытовая деятельность -- маркетинговые стратегии --
Анотація:
Розглянуто сутність і зміст маркетингових стратегій. Запропоновано підходи до організації збутової діяльності на основі маркетингових стратегій з урахуванням особливостей виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств.
Рассмотрены сущность и содержание маркетинговых стратегий. Предложены подходы к организации сбытовой деятельности на основе маркетинговых стратегий с учетом особенностей производственно-сбытовой деятельности аграрных предприятий.