>
Кучер, О. В.Збутова діяльність аграрних підприємств на основі маркетингових стратегій / О. В. Кучер //
Кучер, О. В.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2012. - N 4. - С. 49-53.
(Шифр в БД Е737270/2012/4)
Ключові слова: виробництво плодоовочевої продукції -- збут плодоовочевої продукції -- збутова діяльність -- маркетингові стратегії -- производство плодоовощной продукции -- сбыт плодоовощной продукции -- сбытовая деятельность -- маркетинговые стратегии --
Анотація:
Розглянуто сутність і зміст маркетингових стратегій. Запропоновано підходи до організації збутової діяльності на основі маркетингових стратегій з урахуванням особливостей виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств.
Рассмотрены сущность и содержание маркетинговых стратегий. Предложены подходы к организации сбытовой деятельности на основе маркетинговых стратегий с учетом особенностей производственно-сбытовой деятельности аграрных предприятий.
(Шифр в БД Е737270/2012/4)
Ключові слова: виробництво плодоовочевої продукції -- збут плодоовочевої продукції -- збутова діяльність -- маркетингові стратегії -- производство плодоовощной продукции -- сбыт плодоовощной продукции -- сбытовая деятельность -- маркетинговые стратегии --
Анотація:
Розглянуто сутність і зміст маркетингових стратегій. Запропоновано підходи до організації збутової діяльності на основі маркетингових стратегій з урахуванням особливостей виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств.
Рассмотрены сущность и содержание маркетинговых стратегий. Предложены подходы к организации сбытовой деятельности на основе маркетинговых стратегий с учетом особенностей производственно-сбытовой деятельности аграрных предприятий.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|