
>
Ткачова, Н.Ціннісні орієнтири реформування сучасної освіти / Н. Ткачова, С. Ткачов //
Ткачова, Н.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2004. - № 5/6. - С. 23-29. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2004/5/6)
Анотація:
Создание реалистической, гибкой модели образования на основе ценностных ориентиров не только актуально, но и возможно. Образование как относительно самостоятельный общественный феномен имеет определенный потенциал влияния на развитие общества. Первые итоги деятельности учебно-воспитательных комплексов на примере Народной украинской академии свидетельствуют о реальных возможностях современного образования в практическом внедрении передовых обучающих и воспитательных технологий в сферу ценностно-образовательного развития личности. Важным фактором ожидаемых прогрессивных изменений в образовательном процессе выступает готовность педагогических работников к выполнению наставнических, социально-педагогических функций в воспитании и обучении студенческой молодежи.
Створення реалістичної , гнучкої моделі освіти на основі ціннісних орієнтирів не тільки актуально , але і можливо. Освіта як відносно самостійний суспільний феномен має певний потенціал впливу на розвиток суспільства. Перші підсумки діяльності навчально -виховних комплексів на прикладі Народної української академії свідчать про реальні можливості сучасної освіти в практичному впровадженні передових навчальних і виховних технологій у сферу ціннісно - освітнього розвитку особистості . Важливим фактором очікуваних прогресивних змін в освітньому процесі виступає готовність педагогічних працівників до виконання наставницьких , соціально-педагогічних функцій у вихованні та навчанні студентської молоді.
Додаткові точки доступу:
Ткачов, С.
(Шифр в БД Н950728/2004/5/6)
Анотація:
Создание реалистической, гибкой модели образования на основе ценностных ориентиров не только актуально, но и возможно. Образование как относительно самостоятельный общественный феномен имеет определенный потенциал влияния на развитие общества. Первые итоги деятельности учебно-воспитательных комплексов на примере Народной украинской академии свидетельствуют о реальных возможностях современного образования в практическом внедрении передовых обучающих и воспитательных технологий в сферу ценностно-образовательного развития личности. Важным фактором ожидаемых прогрессивных изменений в образовательном процессе выступает готовность педагогических работников к выполнению наставнических, социально-педагогических функций в воспитании и обучении студенческой молодежи.
Створення реалістичної , гнучкої моделі освіти на основі ціннісних орієнтирів не тільки актуально , але і можливо. Освіта як відносно самостійний суспільний феномен має певний потенціал впливу на розвиток суспільства. Перші підсумки діяльності навчально -виховних комплексів на прикладі Народної української академії свідчать про реальні можливості сучасної освіти в практичному впровадженні передових навчальних і виховних технологій у сферу ціннісно - освітнього розвитку особистості . Важливим фактором очікуваних прогресивних змін в освітньому процесі виступає готовність педагогічних працівників до виконання наставницьких , соціально-педагогічних функцій у вихованні та навчанні студентської молоді.
Додаткові точки доступу:
Ткачов, С.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|