Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина, Ю. Ющук //
Маркетинг в Україні. - . - N2. - С. 55-62.. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/2)
Анотація:
Представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників та його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подільші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
Представлен анализ рынка пивоваренной отрасли Украины, влияния внешних и внутренних факторов и его формирование и развитие; исследованы методы определения позиции на рынке и выбора оптимальной стратегии для средних и малых предприятий, а также предложены дальнейшие перспективы их развития и пивоваренной отрасли целом.
Додаткові точки доступу: