
>
37.013.77:378
Артемов, В.Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі [Текст] / В. Артемов //
Артемов, В.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N 9. - С. 57-66. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/9)
Ключові слова: диференціація педагогіки -- дифференциация педагогики -- передумови виникнення -- предпосылки возникновения -- категорії -- категории -- аксіологія -- аксиология -- деонтологія -- деонтология -- онтологія -- онтология -- синергетика --
Анотація:
Аналізується співвідношення між деонтологією і педагогікою. Обґрунтовано необхідність та шляхи становлення нового напряму в педагогіці - деонтологічної педагогіки: визначено передумови її виникнення, об’єкт, предмет, мету, завдання, основні концепти та поняття, її зв’язки з іншими науковими напрямами, компетентнісний підхід, аксіологію, синергетику як теоретико-методологічну базу деонтологічної педагогіки.
Анализируется соотношение между деонтологией и педагогикой. Обоснована необходимость и пути становления нового направления в педагогике - деонтологической педагогики: определены предпосылки ее возникновения, объект, предмет, цели, задачи, основные концепты и понятия, ее связи с другими научными направлениями, компетентностный подход, аксиологии, синергетику как теоретико методологических базу деонтологической педагогики.
(Шифр в БД В537811/2016/9)
УДК | |
37.013.77:378 | |
37.013.77 | |
378 |
Ключові слова: диференціація педагогіки -- дифференциация педагогики -- передумови виникнення -- предпосылки возникновения -- категорії -- категории -- аксіологія -- аксиология -- деонтологія -- деонтология -- онтологія -- онтология -- синергетика --
Анотація:
Аналізується співвідношення між деонтологією і педагогікою. Обґрунтовано необхідність та шляхи становлення нового напряму в педагогіці - деонтологічної педагогіки: визначено передумови її виникнення, об’єкт, предмет, мету, завдання, основні концепти та поняття, її зв’язки з іншими науковими напрямами, компетентнісний підхід, аксіологію, синергетику як теоретико-методологічну базу деонтологічної педагогіки.
Анализируется соотношение между деонтологией и педагогикой. Обоснована необходимость и пути становления нового направления в педагогике - деонтологической педагогики: определены предпосылки ее возникновения, объект, предмет, цели, задачи, основные концепты и понятия, ее связи с другими научными направлениями, компетентностный подход, аксиологии, синергетику как теоретико методологических базу деонтологической педагогики.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|