
>
658.8:338.432
Романова, Л. В.До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова //
Романова, Л. В.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2013. - N 5. - С. 102-107. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2013/5)
Ключові слова: маркетинг -- аграрний маркетинг -- екологічний маркетинг -- територіальний маркетинг -- аграрный маркетинг -- экологический маркетинг -- территориальный маркетинг --
Анотація:
Розкрито результати дослідження проблеми реалізації маркетингової концепції та на основі вивчення історичних тенденцій розвитку науки про маркетинг визначено сутність його сучасної моделі, складові якої доцільно враховувати і в аграрному маркетингу.
Раскрыты результаты исследования проблемы реализации маркетинговой концепции и на основе изучения исторических тенденций развития науки о маркетинге определена сущность его современной модели, составляющие которой целесообразно учитывать и в аграрном маркетинге.
(Шифр в БД Е737270/2013/5)
УДК | |
658.8:338.432 |
Ключові слова: маркетинг -- аграрний маркетинг -- екологічний маркетинг -- територіальний маркетинг -- аграрный маркетинг -- экологический маркетинг -- территориальный маркетинг --
Анотація:
Розкрито результати дослідження проблеми реалізації маркетингової концепції та на основі вивчення історичних тенденцій розвитку науки про маркетинг визначено сутність його сучасної моделі, складові якої доцільно враховувати і в аграрному маркетингу.
Раскрыты результаты исследования проблемы реализации маркетинговой концепции и на основе изучения исторических тенденций развития науки о маркетинге определена сущность его современной модели, составляющие которой целесообразно учитывать и в аграрном маркетинге.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|