658.8:338.432
До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова //
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - . - N 5. - С. 102-107. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2013/5)
УДК
658.8:338.432

Ключові слова: маркетинг -- аграрний маркетинг -- екологічний маркетинг -- територіальний маркетинг -- аграрный маркетинг -- экологический маркетинг -- территориальный маркетинг --
Анотація:
Розкрито результати дослідження проблеми реалізації маркетингової концепції та на основі вивчення історичних тенденцій розвитку науки про маркетинг визначено сутність його сучасної моделі, складові якої доцільно враховувати і в аграрному маркетингу.
Раскрыты результаты исследования проблемы реализации маркетинговой концепции и на основе изучения исторических тенденций развития науки о маркетинге определена сущность его современной модели, составляющие которой целесообразно учитывать и в аграрном маркетинге.