
>
37.014.53
Щудло, С.Трансформаційний потенціал емпірічних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? [Текст] / С. Щудло, О. Заболотна //
Щудло, С.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2017. - N3. - С. 50-56. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2017/3)
Ключові слова: дослідницький університет -- исследовательский университет -- talis -- міжнародне дослідження навчання -- международное исследование обучения -- міжнародне дослідження викладання -- международное исследование преподавания -- емпірічні дослідження освіти -- эмпирические исследования образования -- уадо -- вчитель -- учитель --
Анотація:
З огляду на сучасні тенденції, університет розглядається як інституція, функції якої все більшою мірою зміщуються у бік досліджень. Для задоволення потреб дослідницького університету науково-педагогічні кадри потребують компетенцій організації і проведення емпіричних досліджень, аналізу та інтерпретації даних, що виходить далеко за межі компетентності окремих дослідників і окремих університетів.
Учитывая современные тенденции, университет рассматривается как институт, функции которого все в большей степени смещаются в сторону исследований. Для удовлетворения потребностей исследовательского университета научно-педагогические кадры нуждаются в компетенции организации и проведении эмпирических исследований, анализе и интерпретации данных, что выходит за рамки компетентности отдельных исследователей и отдельных университетов.
Додаткові точки доступу:
Заболотна, О.
(Шифр в БД В892366/2017/3)
УДК | |
37.014.53 |
Ключові слова: дослідницький університет -- исследовательский университет -- talis -- міжнародне дослідження навчання -- международное исследование обучения -- міжнародне дослідження викладання -- международное исследование преподавания -- емпірічні дослідження освіти -- эмпирические исследования образования -- уадо -- вчитель -- учитель --
Анотація:
З огляду на сучасні тенденції, університет розглядається як інституція, функції якої все більшою мірою зміщуються у бік досліджень. Для задоволення потреб дослідницького університету науково-педагогічні кадри потребують компетенцій організації і проведення емпіричних досліджень, аналізу та інтерпретації даних, що виходить далеко за межі компетентності окремих дослідників і окремих університетів.
Учитывая современные тенденции, университет рассматривается как институт, функции которого все в большей степени смещаются в сторону исследований. Для удовлетворения потребностей исследовательского университета научно-педагогические кадры нуждаются в компетенции организации и проведении эмпирических исследований, анализе и интерпретации данных, что выходит за рамки компетентности отдельных исследователей и отдельных университетов.
Додаткові точки доступу:
Заболотна, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|