
>
378.147:377.1
Волошин, М. М.Компетентнісний підхід під час проведення енергетичного аналізу МТА і технологій в АПК як інновація в навчанні майбутніх фахівців аграрно-технічного профілю [Текст] / М. М. Волошин, А. І. Дьомін, С. М. Волошин //
Волошин, М. М.
Наука і методика : Зб. наук.-метод. праць. - 2013. - № 25. - С. 12-16. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н018536/2013/25)
Ключові слова: компетенції -- компетенции -- компетентність -- компетентность -- здібності -- способности -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- енергетичний аналіз -- энергетический анализ -- енергоємність -- энергоемкость -- енергоощадні технології -- энергосберегающие технологии --
Анотація:
У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу. На підставі аналізу досліджено співвідношення термінів "компетенції" і "здатності". Доведено потребу застосування компетентнісного підходу в національній системі освіти: виокремлено ключові компетенції випускників ВНЗ аграрно-технічного профілю.
В статье рассмотрено развитие компетентностного подхода. На основании анализа исследовано соотношение терминов "компетенции" и "способности". Доказана потребность применения компетентностного подхода в национальной системе образования: выделены ключевые компетенции выпускников вузов аграрно-технического профиля.
Додаткові точки доступу:
Дьомін, А. І.
Волошин, С. М.
(Шифр в БД Н018536/2013/25)
УДК | |
378.147:377.1 | |
378.147 | |
377.1 |
Ключові слова: компетенції -- компетенции -- компетентність -- компетентность -- здібності -- способности -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- енергетичний аналіз -- энергетический анализ -- енергоємність -- энергоемкость -- енергоощадні технології -- энергосберегающие технологии --
Анотація:
У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу. На підставі аналізу досліджено співвідношення термінів "компетенції" і "здатності". Доведено потребу застосування компетентнісного підходу в національній системі освіти: виокремлено ключові компетенції випускників ВНЗ аграрно-технічного профілю.
В статье рассмотрено развитие компетентностного подхода. На основании анализа исследовано соотношение терминов "компетенции" и "способности". Доказана потребность применения компетентностного подхода в национальной системе образования: выделены ключевые компетенции выпускников вузов аграрно-технического профиля.
Додаткові точки доступу:
Дьомін, А. І.
Волошин, С. М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|