
>
374:379.8
Яременко, Л.Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність [Текст] / Л. Яременко //
Яременко, Л.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 4. - С. 52-58. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/4)
Ключові слова: людина -- освіта -- культура -- творчість -- позашкільна освіта -- виховання -- человек -- образование -- творчество -- внешкольное образование -- воспитание --
Анотація:
Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів.
Анализируется природа и сущность внешкольного образования, определяется ее место и роль в системе учебно-воспитательного процесса. Подчеркивается, что образовательная деятельность в системе внешкольного образования имеет конкретные, присущие только ей, черты: она отличается свободой выбора направлений и видов деятельности; характеризуется добровольностью, инициативностью и активностью всех участников (детей, родителей, педагогов), отсутствием жесткой регламентации и четко определенного результата ; направлена на развитие творческих способностей и познавательных интересов учащихся.
(Шифр в БД В892366/2012/4)
УДК | |
374:379.8 | |
374 | |
379.8 |
Ключові слова: людина -- освіта -- культура -- творчість -- позашкільна освіта -- виховання -- человек -- образование -- творчество -- внешкольное образование -- воспитание --
Анотація:
Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів.
Анализируется природа и сущность внешкольного образования, определяется ее место и роль в системе учебно-воспитательного процесса. Подчеркивается, что образовательная деятельность в системе внешкольного образования имеет конкретные, присущие только ей, черты: она отличается свободой выбора направлений и видов деятельности; характеризуется добровольностью, инициативностью и активностью всех участников (детей, родителей, педагогов), отсутствием жесткой регламентации и четко определенного результата ; направлена на развитие творческих способностей и познавательных интересов учащихся.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|