
>
37.014.3/542
Василюк, А.Наукові підходи до аналізу освітніх реформ [Текст] / А. Василюк //
Василюк, А.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2013. - N 2. - С. 20-25. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2013/2)
Ключові слова: образовательная реформа -- модель реформирования образования -- стратегия внедрения реформы -- алгоритм внедрения реформы -- освітня реформа -- модель реформування освіти -- стратегія впровадження реформи -- алгоритм впровадження реформи --
Анотація:
Научные подходы к анализу реформ рассматриваются через методологический, теоретический и технологический концепты, а также комплекс определяющих ориентиров. Представлена концептуальная модель реформирования образования.
Наукові підходи до аналізу реформ розглядаються через методологічний, теоретичний і технологічний концепти, а також комплекс визначальних орієнтирів. Представлена концептуальна модель реформування освіти.
(Шифр в БД В892366/2013/2)
УДК | |
37.014.3/542 |
Ключові слова: образовательная реформа -- модель реформирования образования -- стратегия внедрения реформы -- алгоритм внедрения реформы -- освітня реформа -- модель реформування освіти -- стратегія впровадження реформи -- алгоритм впровадження реформи --
Анотація:
Научные подходы к анализу реформ рассматриваются через методологический, теоретический и технологический концепты, а также комплекс определяющих ориентиров. Представлена концептуальная модель реформирования образования.
Наукові підходи до аналізу реформ розглядаються через методологічний, теоретичний і технологічний концепти, а також комплекс визначальних орієнтирів. Представлена концептуальна модель реформування освіти.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|