
>
37.013.42:316.42
Кабусь, Н.Система поглядів на сталий розвиток суспільства в науковій думці України / Н. Кабусь //
Кабусь, Н.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - N 4/5. - С. 51-59. - Бібліогр.: с. 58. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/4/5)
Ключові слова: розвиток особистості -- развитие личности -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- людина і суспільство -- человек и общество -- соціальний педагог -- социальный педагог --
Анотація:
Статтю присвячено висвітленню системи поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України. На основі аналізу ідей відомих українських мислителів виявлено основні закономірності сталого прогресивного розвитку суспільства, котрий можливий лише за умов стійкої позитивної динаміки особистості як представника соціуму; визначено специфічні риси української ментальності в контексті сталого розвитку. Підкреслено, що дієве осмислення фундаментальних засад сталого суспільного розвитку є особливо важливим для соціального педагога як спеціаліста з соціального виховання, котрий, працюючи з представниками різних соціальних груп, має значні можливості для поліпшення стану соціальної складової сучасної цивілізації. Подальші дослідження спрямовиватимуться на розробку системи підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації стратегії сталого суспільного розвитку в соціально-педагогічній діяльності.
Статья посвящена освещению системы взглядов на устойчивое развитие человека и общества в научной мысли Украины. На основе анализа идей известных украинских мыслителей выявлены основные закономерности устойчивого прогрессивного развития общества, которое возможно только в условиях устойчивой положительной динамики личности как представителя социума; определены специфические черты украинской ментальности в контексте устойчивого развития. Подчеркнуто, что действенное осмысление фундаментальных основ устойчивого общественного развития является особенно важным для социального педагога как специалиста по социальной воспитания, который, работая с представителями различных социальных групп, имеет значительные возможности для улучшения состояния социальной составляющей современной цивилизации. Дальнейшие исследования будут направлены на разработку системы подготовки будущих социальных педагогов к реализации стратегии устойчивого общественного развития в социально-педагогической деятельности.
(Шифр в БД В537811/2015/4/5)
УДК | |
37.013.42:316.42 | |
37.013.42 | |
316.42 |
Ключові слова: розвиток особистості -- развитие личности -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- людина і суспільство -- человек и общество -- соціальний педагог -- социальный педагог --
Анотація:
Статтю присвячено висвітленню системи поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України. На основі аналізу ідей відомих українських мислителів виявлено основні закономірності сталого прогресивного розвитку суспільства, котрий можливий лише за умов стійкої позитивної динаміки особистості як представника соціуму; визначено специфічні риси української ментальності в контексті сталого розвитку. Підкреслено, що дієве осмислення фундаментальних засад сталого суспільного розвитку є особливо важливим для соціального педагога як спеціаліста з соціального виховання, котрий, працюючи з представниками різних соціальних груп, має значні можливості для поліпшення стану соціальної складової сучасної цивілізації. Подальші дослідження спрямовиватимуться на розробку системи підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації стратегії сталого суспільного розвитку в соціально-педагогічній діяльності.
Статья посвящена освещению системы взглядов на устойчивое развитие человека и общества в научной мысли Украины. На основе анализа идей известных украинских мыслителей выявлены основные закономерности устойчивого прогрессивного развития общества, которое возможно только в условиях устойчивой положительной динамики личности как представителя социума; определены специфические черты украинской ментальности в контексте устойчивого развития. Подчеркнуто, что действенное осмысление фундаментальных основ устойчивого общественного развития является особенно важным для социального педагога как специалиста по социальной воспитания, который, работая с представителями различных социальных групп, имеет значительные возможности для улучшения состояния социальной составляющей современной цивилизации. Дальнейшие исследования будут направлены на разработку системы подготовки будущих социальных педагогов к реализации стратегии устойчивого общественного развития в социально-педагогической деятельности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|