
>
Звягінцева, О. Б.Особливості дослідження маркетингу продовольчих товарів / О. Б. Звягінцева //
Звягінцева, О. Б.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2010. - N 3. - С. 25-30.
(Шифр в БД Е737270/2010/3)
Анотація:
Розкрито особливості дослідження маркетингу продовольчих товарів, що сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємств харчової промисловості.
(Шифр в БД Е737270/2010/3)
Анотація:
Розкрито особливості дослідження маркетингу продовольчих товарів, що сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємств харчової промисловості.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|