
>
378.147.002.54:378.014.24(477)
Кляп, М.Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України [Текст] / М. Кляп //
Кляп, М.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 4. - С. 45-53. - Бібліогр.: с. 52-53.
(Шифр в БД В892366/2015/4)
Ключові слова: інновація -- инновация -- освітня інновація -- образовательная инновация -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения --
Анотація:
Визначено характерні відмінності традиційного та інноваційного навчання, досліджено різні варіанти класифікації інноваційних методів навчання, сформульовано основні підходи до вибору інноваційних методів відповідно до дидактичної мети заняття, переваги та недоліки використання окремих методів. Наголошено на значенні інноваційного навчання у процесі входження вищої школи України до європейського освітнього простору.
Определены характерные различия традиционного и инновационного обучения, исследованы различные варианты классификации инновационных методов обучения, сформулированы основные подходы к выбору инновационных методов в соответствии с дидактической целью занятия, преимущества и недостатки использования отдельных методов. Отмечено значении инновационного обучения в процессе вхождения высшей школы Украины в европейское образовательное пространство.
(Шифр в БД В892366/2015/4)
УДК | |
378.147.002.54:378.014.24(477) | |
378.147.002.54 | |
378.014.24(477) |
Ключові слова: інновація -- инновация -- освітня інновація -- образовательная инновация -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения --
Анотація:
Визначено характерні відмінності традиційного та інноваційного навчання, досліджено різні варіанти класифікації інноваційних методів навчання, сформульовано основні підходи до вибору інноваційних методів відповідно до дидактичної мети заняття, переваги та недоліки використання окремих методів. Наголошено на значенні інноваційного навчання у процесі входження вищої школи України до європейського освітнього простору.
Определены характерные различия традиционного и инновационного обучения, исследованы различные варианты классификации инновационных методов обучения, сформулированы основные подходы к выбору инновационных методов в соответствии с дидактической целью занятия, преимущества и недостатки использования отдельных методов. Отмечено значении инновационного обучения в процессе вхождения высшей школы Украины в европейское образовательное пространство.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|