378(1-87)(477)
Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи [Текст] / В. Луговий, С. Калашникова, Ж. Таланова //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 3. - С. 51-59. - Бібліогр.: с. 58-59.
(Шифр в БД В892366/2013/3)
УДК
378(1-87)(477)

Ключові слова: вищий навчальний заклад -- керівник внз -- професійний розвиток -- ефективність управлінської діяльності -- высшее учебное заведение -- руководитель вуз -- профессиональное развитие -- эффективность управленческой деятельности --
Анотація:
На основі аналізу реалізації в Європі та Україні Болонського процесу, заходів Європейської Комісії, зокрема програми "Темпус" і програми "Тюнінг", праць зарубіжних і вітчизняних експертів з реформування вищої освіти, провідної європейської практики та досвіду виконання в квітні-травні 2013 р. Пілотної програми підвищення кваліфікації керівників вищих навчальних закладів України розглянуто проблему професіоналізації управління вищою школою щодо підвищення ефективності управлінської діяльності. Визначено й обґрунтовано шляхи, принципи та перспективи побудови національної моделі професійного розвитку конкурентоспроможних лідерів вищих навчальних закладів у контексті створення європейських просторів вищої освіти і досліджень.
На основе анализа реализации в Европе и Украине Болонского процесса , мероприятий Европейской Комиссии, в частности программы "Темпус" и программы "Тюнинг", трудов зарубежных и отечественных экспертов по реформированию высшего образования, ведущей европейской практики и опыта выполнения в апреле-мае 2013 г. Пилотной программы повышения квалификации руководителей вузов Украины рассмотрена проблема профессионализации управления высшей школой по повышению эффективности управленческой деятельности . Определены и обоснованы пути, принципы и перспективы построения национальной модели профессионального развития конкурентоспособных лидеров высших учебных заведений в контексте создания европейских пространств высшего образования и исследований.
Додаткові точки доступу: