
>
Кошулько, В. С.Кінематика взаємодії елементів падді-машини та зношування фіксуючих коліс / В. С. Кошулько, М. М. Науменко, Ю. О. Чурсінов //
Кошулько, В. С.
Хранение и перераб. зерна : науч.-практ. журн. - 2011. - N 12. - С. 60-62.
(Шифр в БД Х367526/2011/12)
Ключові слова: падди-машины -- шелушение -- снашивание фиксирующих колес -- кинематика взаимодействия элементов падди-машины -- падді-машина -- зношення фіксуючих коліс -- кінематика взаємодії елементів падді-машини -- лущення --
Анотація:
На основі аналізу кінематики взаємодії елементів падді-машини і динаміки руху фіксуючих коліс з'ясовано основну причину інтенсивного зношування контактуючих поверхонь коліс і стола. Вдосконалення конструкції механізму підтисканняфіксуючих коліс, яке можливе на підставі проведенних досліджень, дозволить суттєво зменшити інтенсивність зношування і значно скоротити витрати часу пов'язані з необхідністю періодичного підтискання фіксуючих коліс.
На основе анализа кинематики взаимодействия элементов падди-машины и динамики движения фиксирующих колес установлено основную причину интенсивного износа контактирующих поверхностей колес и стола. Совершенствование конструкции механизма поджатия фиксирующих колес, которое возможно на основании проведенных исследований, позволит существенно уменьшить интенсивность износа и значительно сократить затраты времени связаны с необходимостью периодического поджатия фиксирующих колес.
Додаткові точки доступу:
Науменко, М.М.
Чурсінов, Ю.О.
(Шифр в БД Х367526/2011/12)
Ключові слова: падди-машины -- шелушение -- снашивание фиксирующих колес -- кинематика взаимодействия элементов падди-машины -- падді-машина -- зношення фіксуючих коліс -- кінематика взаємодії елементів падді-машини -- лущення --
Анотація:
На основі аналізу кінематики взаємодії елементів падді-машини і динаміки руху фіксуючих коліс з'ясовано основну причину інтенсивного зношування контактуючих поверхонь коліс і стола. Вдосконалення конструкції механізму підтисканняфіксуючих коліс, яке можливе на підставі проведенних досліджень, дозволить суттєво зменшити інтенсивність зношування і значно скоротити витрати часу пов'язані з необхідністю періодичного підтискання фіксуючих коліс.
На основе анализа кинематики взаимодействия элементов падди-машины и динамики движения фиксирующих колес установлено основную причину интенсивного износа контактирующих поверхностей колес и стола. Совершенствование конструкции механизма поджатия фиксирующих колес, которое возможно на основании проведенных исследований, позволит существенно уменьшить интенсивность износа и значительно сократить затраты времени связаны с необходимостью периодического поджатия фиксирующих колес.
Додаткові точки доступу:
Науменко, М.М.
Чурсінов, Ю.О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|