
>
339.138
Размус, В.Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський //
Размус, В.
Маркетинг в Україні. - 2011. - N 1. - С. 62-66. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Ключові слова: імідж бренду -- особистість бренду -- асоціації з брендами -- персоніфікація -- Київстар -- МТС -- Life -- имидж бренда -- ассоциации с брендами -- персонификация -- Киевстар --
Анотація:
В статті проаналізовано, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
В статье проанализировано, как украинские потребители воспринимают три наибольшие торговые марки мобильной связи в Украине.
Додаткові точки доступу:
Слободяник, О.
Нуцковський, Б.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
УДК | |
339.138 |
Ключові слова: імідж бренду -- особистість бренду -- асоціації з брендами -- персоніфікація -- Київстар -- МТС -- Life -- имидж бренда -- ассоциации с брендами -- персонификация -- Киевстар --
Анотація:
В статті проаналізовано, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
В статье проанализировано, как украинские потребители воспринимают три наибольшие торговые марки мобильной связи в Украине.
Додаткові точки доступу:
Слободяник, О.
Нуцковський, Б.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|