339.138
Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський //
Маркетинг в Україні. - . - N 1. - С. 62-66. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
УДК
339.138

Ключові слова: імідж бренду -- особистість бренду -- асоціації з брендами -- персоніфікація -- Київстар -- МТС -- Life -- имидж бренда -- ассоциации с брендами -- персонификация -- Киевстар --
Анотація:
В статті проаналізовано, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
В статье проанализировано, как украинские потребители воспринимают три наибольшие торговые марки мобильной связи в Украине.
Додаткові точки доступу: