
>
65.9(4УКР)325.1-2
Ортіна, Г. В.Нова стратегія маркетингу українського зерна / Г. В. Ортіна //
Ортіна, Г. В.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2007. - N 9. - С. 25-27. - Бібліогр.: с. 27.
(Шифр в БД А220149/2007/9)
Анотація:
Проаналізована ситуація на зерновому ринку, визначені основні перепони, що заважають нормальному функціонуванню ринку, та запропоновано шляхи покращення маркетингової системи збуту зернових.
(Шифр в БД А220149/2007/9)
Анотація:
Проаналізована ситуація на зерновому ринку, визначені основні перепони, що заважають нормальному функціонуванню ринку, та запропоновано шляхи покращення маркетингової системи збуту зернових.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|