
>
37.011.33+373.546
Войдило, Я.Основні ресурси ефективности гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів [Текст] / Я. Войдило //
Войдило, Я.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 4. - С. 61-66. - Бібліогр.: с. 66.
(Шифр в БД В892366/2015/4)
Ключові слова: людина -- человек -- освіта -- образование -- культура -- інженерна освіта -- инженерное образование -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- світоглядна орієнтація інженерів -- мировоззренческая ориентация инженеров --
Анотація:
Аналізуються можливості та ресурси підвищення ефективності гуманітарної складової в системі підготовки інженерних кадрів; серед них виділяється модернізація навчального процесу в контексті оптимізації співвідношення предметних та гуманітарних дисциплін, організація гуманітарної освіти та самоосвіти інженерів упродовж життя, інтенсифікація позанавчальної роботи студентів інженерних ВНЗ, розширення меж спілкування у виробничому колективі в процесі виробничо-професійної практики тощо.
Анализируются возможности и ресурсы повышения эффективности гуманитарной составляющей в системе подготовки инженерных кадров; среди них выделяется модернизация учебного процесса в контексте оптимизации соотношения предметных и гуманитарных дисциплин, организация гуманитарного образования и самообразования инженеров в течение жизни, интенсификация внеучебной работы студентов инженерных вузов, расширение границ общения в производственном коллективе в процессе производственно-профессиональной практики и тому подобное.
(Шифр в БД В892366/2015/4)
УДК | |
37.011.33+373.546 | |
37.011.33 | |
373.546 |
Ключові слова: людина -- человек -- освіта -- образование -- культура -- інженерна освіта -- инженерное образование -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- світоглядна орієнтація інженерів -- мировоззренческая ориентация инженеров --
Анотація:
Аналізуються можливості та ресурси підвищення ефективності гуманітарної складової в системі підготовки інженерних кадрів; серед них виділяється модернізація навчального процесу в контексті оптимізації співвідношення предметних та гуманітарних дисциплін, організація гуманітарної освіти та самоосвіти інженерів упродовж життя, інтенсифікація позанавчальної роботи студентів інженерних ВНЗ, розширення меж спілкування у виробничому колективі в процесі виробничо-професійної практики тощо.
Анализируются возможности и ресурсы повышения эффективности гуманитарной составляющей в системе подготовки инженерных кадров; среди них выделяется модернизация учебного процесса в контексте оптимизации соотношения предметных и гуманитарных дисциплин, организация гуманитарного образования и самообразования инженеров в течение жизни, интенсификация внеучебной работы студентов инженерных вузов, расширение границ общения в производственном коллективе в процессе производственно-профессиональной практики и тому подобное.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|