
>
65.32
Копченов, А. А.Направления совершенствования региональной аграрной политики: маркетинговый аспект / А. А. Копченов //
Копченов, А. А.
Экономика с.-х. и перерабатывающих предприятий : теорет. и науч.-практ. журн. - 2013. - N 11. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 0235-2494.
(Шифр в БД Э850104/2013/11)
Ключові слова: региональная аграрная политика -- регіональна аграрна політика -- государственная поддержка сельскохозяйственного производства -- державна підтримка сільськогосподарського виробництва -- маркетинг -- маркетинг -- продвижение -- просування -- вто -- сот --
Анотація:
Проведен анализ структуры государственной поддержки аграрной отрасли в России, США и ЕС и маркетиноговой ее составляющей. Обоснована необходимость совершенствования поддержки в разрешенных ВТО рамках. Обоснован комплекс мер маркетинговой поддержки, приведены примеры использования маркетинговых инструментов в регулировании аграрных рынков.
Проведено аналіз структури державної підтримки аграрної галузі в Росії, США та ЄС і маркетингової її складової. Обгрунтовано необхідність удосконалення підтримки в дозволених СОТ рамках. Обгрунтований комплекс заходів маркетингової підтримки, наведено приклади використання маркетингових інструментів в регулюванні аграрних ринків.
(Шифр в БД Э850104/2013/11)
Ключові слова: региональная аграрная политика -- регіональна аграрна політика -- государственная поддержка сельскохозяйственного производства -- державна підтримка сільськогосподарського виробництва -- маркетинг -- маркетинг -- продвижение -- просування -- вто -- сот --
Анотація:
Проведен анализ структуры государственной поддержки аграрной отрасли в России, США и ЕС и маркетиноговой ее составляющей. Обоснована необходимость совершенствования поддержки в разрешенных ВТО рамках. Обоснован комплекс мер маркетинговой поддержки, приведены примеры использования маркетинговых инструментов в регулировании аграрных рынков.
Проведено аналіз структури державної підтримки аграрної галузі в Росії, США та ЄС і маркетингової її складової. Обгрунтовано необхідність удосконалення підтримки в дозволених СОТ рамках. Обгрунтований комплекс заходів маркетингової підтримки, наведено приклади використання маркетингових інструментів в регулюванні аграрних ринків.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|