316.61.37
Соціальне призначення освіти: теоретико-методологічний контекст [Текст] / О. В. ЛИНОВИЦЬКА //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 4. - С. 10-15.
(Шифр в БД В892366/2011/4)
УДК
316.61.37

Ключові слова: людина -- освіта -- філософія освіти -- функції освіти -- культура -- человек -- образование -- философия образования -- функции образования --
Анотація:
Аналізується природа та сутність освіти, її соціальне призначення в контексті системно-функціонального та гуманістичного методологічних підходів. Наголошується, що гуманістична освітня парадигма передбачає стосовно вищої освіти набуття компетентності, ерудиції, формування творчості, культури особистості на відміну від класичної парадигми, спрямованої на навчання.
Анализируется природа и сущность образования, его социальное назначение в контексте системно-функционального и гуманистического методологических подходов. Отмечается, что гуманистическая образовательная парадигма предполагает относительно высшего образования приобретение компетентности, эрудиции, формирование творчества, культуры личности в отличие от классической парадигмы, направленной на обучение.