
>
140.8:37.013.73
Самчук, З.Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери [Текст] / З. Самчук //
Самчук, З.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: с. 18.
(Шифр в БД В892366/2012/1)
Ключові слова: освітня сфера -- стратегеми розвитку -- функціональна ефективність -- адекватність аналізу -- детермінанти розвитку -- світоглядні орієнтири -- образовательная сфера -- стратегемы развития -- функциональная эффективность -- адекватность анализу -- детерминанты развития -- мировоззренческие ориентиры --
Анотація:
Ключевыми проблемами текущего и перспективного функционирования образовательной сферы являются субъективизм и волюнтаризм как формулировки теоретико-концептуальных ответов на вызовы современности, так и принятия управленческих решений - тех стратегем развития, которые определяют функциональную эффективность образования на обозримую перспективу. В этом контексте первостепенное значение приобретает корректный и основательный анализ факторов, которые детерминируют адекватность анализа образовательной действительности.
Ключовими проблемами поточного та перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм і волюнтаризм як формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сучасності, так і прийняття управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний і грунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.
(Шифр в БД В892366/2012/1)
УДК | |
140.8:37.013.73 | |
140.8 | |
37.013.73 |
Ключові слова: освітня сфера -- стратегеми розвитку -- функціональна ефективність -- адекватність аналізу -- детермінанти розвитку -- світоглядні орієнтири -- образовательная сфера -- стратегемы развития -- функциональная эффективность -- адекватность анализу -- детерминанты развития -- мировоззренческие ориентиры --
Анотація:
Ключевыми проблемами текущего и перспективного функционирования образовательной сферы являются субъективизм и волюнтаризм как формулировки теоретико-концептуальных ответов на вызовы современности, так и принятия управленческих решений - тех стратегем развития, которые определяют функциональную эффективность образования на обозримую перспективу. В этом контексте первостепенное значение приобретает корректный и основательный анализ факторов, которые детерминируют адекватность анализа образовательной действительности.
Ключовими проблемами поточного та перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм і волюнтаризм як формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сучасності, так і прийняття управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний і грунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|