
>
371.132:37.013.3:165.243:159.953.5/164.2
Коваленко, В.Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти [Текст] / В. Коваленко //
Коваленко, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2016. - N 1. - С. 30-36. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/1)
Ключові слова: проблеми вищої освіти -- проблемы высшего образования -- розумові технології -- умные технологии -- розум -- ум -- думка -- мысль -- типи знаків -- типы знаков -- слова -- терміни -- термины -- концепти -- референти -- денотати -- фахова парадигма -- профессиональная парадигма -- фаховізована сутність -- профессионализированная сущность --
Анотація:
Розглянута нова стратегія освіти у вигляді розумових технологій та використання їх для вирішення проблем вищої освіти. Теоретико-методологічні основи розумових технологій визначаються науками, які причетні до сутності розуму у їх синергетичному взаємозв’язку: психологія, логіка, термінологія, концептологія, лінгвістика і фахові науки, а методико-технологічні основи пов’язуються з чотирма основними типами знаків та механізмами утворення їх денотатів.
Рассмотрена новая стратегия образования в виде умственных технологий и использования их для решения проблем высшего образования. Теоретические основы умственных технологий определяются науками, причастными к сущности разума в их синергетической взаимосвязи: психология, логика, терминология, концептология, лингвистика и профессиональные науки, а методико-технологические основы связываются с четырьмя основными типами знаков и механизмами образования их денотатов.
(Шифр в БД В892366/2016/1)
УДК | |
371.132:37.013.3:165.243:159.953.5/164.2 | |
371.132 | |
37.013.3 | |
165.243 | |
159.953.5/164.2 |
Ключові слова: проблеми вищої освіти -- проблемы высшего образования -- розумові технології -- умные технологии -- розум -- ум -- думка -- мысль -- типи знаків -- типы знаков -- слова -- терміни -- термины -- концепти -- референти -- денотати -- фахова парадигма -- профессиональная парадигма -- фаховізована сутність -- профессионализированная сущность --
Анотація:
Розглянута нова стратегія освіти у вигляді розумових технологій та використання їх для вирішення проблем вищої освіти. Теоретико-методологічні основи розумових технологій визначаються науками, які причетні до сутності розуму у їх синергетичному взаємозв’язку: психологія, логіка, термінологія, концептологія, лінгвістика і фахові науки, а методико-технологічні основи пов’язуються з чотирма основними типами знаків та механізмами утворення їх денотатів.
Рассмотрена новая стратегия образования в виде умственных технологий и использования их для решения проблем высшего образования. Теоретические основы умственных технологий определяются науками, причастными к сущности разума в их синергетической взаимосвязи: психология, логика, терминология, концептология, лингвистика и профессиональные науки, а методико-технологические основы связываются с четырьмя основными типами знаков и механизмами образования их денотатов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|