371.132:37.013.3:165.243:159.953.5/164.2
Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти [Текст] / В. Коваленко //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 1. - С. 30-36. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/1)
УДК
371.132:37.013.3:165.243:159.953.5/164.2
371.132
37.013.3
165.243
159.953.5/164.2

Ключові слова: проблеми вищої освіти -- проблемы высшего образования -- розумові технології -- умные технологии -- розум -- ум -- думка -- мысль -- типи знаків -- типы знаков -- слова -- терміни -- термины -- концепти -- референти -- денотати -- фахова парадигма -- профессиональная парадигма -- фаховізована сутність -- профессионализированная сущность --
Анотація:
Розглянута нова стратегія освіти у вигляді розумових технологій та використання їх для вирішення проблем вищої освіти. Теоретико-методологічні основи розумових технологій визначаються науками, які причетні до сутності розуму у їх синергетичному взаємозв’язку: психологія, логіка, термінологія, концептологія, лінгвістика і фахові науки, а методико-технологічні основи пов’язуються з чотирма основними типами знаків та механізмами утворення їх денотатів.
Рассмотрена новая стратегия образования в виде умственных технологий и использования их для решения проблем высшего образования. Теоретические основы умственных технологий определяются науками, причастными к сущности разума в их синергетической взаимосвязи: психология, логика, терминология, концептология, лингвистика и профессиональные науки, а методико-технологические основы связываются с четырьмя основными типами знаков и механизмами образования их денотатов.