351.82:332.012
Формування концепції маркетингового управління регіоном / В. П. Кутьков //
Держава та регіони : наук.-вироб. журн. - . - № 3. - С. 114-118. - Бібліогр.: с.118 . - ISSN 1813-3401.
(Шифр в БД Д153095/2013/3)
УДК
351.82:332.012

Ключові слова: управління розвитком регіону -- маркетингове управління -- концепція маркетингового управління регіоном -- регіональні маркетингові стратегії -- управление развитием региона -- маркетинговое управление -- концепция маркетингового управления регионом -- региональные маркетинговые стратегии --
Анотація:
Обгрунтовано необхідність розробки та опрацьовано основні елементи концепції маркетингового управління регіоном: цілі, принципи, методи, стратегії маркетингу. Визначено, що основною маркетинговою метою управління регіоном є задоволення потреб цільових сегментів регіонального ринку. Принципами маркетингового управління регіоном визначено орієнтацію на споживача, системність, цільову спрямованість, плановість, інноваційність, гнучкість, комплексність тощо.
Обоснована необходимость разработки и рассмотрены основные элементы концепции маркетингового управления регионом: цели, принципы, методы, стратегии маркетинга. Определено, что основной маркетинговой целью управления регионом является удовлетворение потребностей целевых сегментов регионального рынка. Принципами маркетингового управления регионом являются ориентация на потребителя, системность, целевая направленность, плановость, инновационность, гибкость, комплексность и т.д.