
>
159.923
Скулиш, Є.Психологічні аспекти компетентності випускників академії / Є. Скулиш, О. Охременко //
Скулиш, Є.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - N 9. - С. 108-117. - Бібліогр.: с. 116-117. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2012/9)
Ключові слова: неявні знання -- неформалізовані завдання -- професіоналізація -- особистісний стиль -- неявные знания -- неформализованные задачи -- профессионализация -- личностный стиль --
Анотація:
Аналізується системна складова освітнього процесу підготовки професіоналів нового типу. Розглядається проблема активації наявних знань під час виконання складних неформалізованих професійно спрямованих завдань. Неявні знання як складова професійної компетентності тлумачиться як передумова формування особистісного стилю професійної діяльності.
Анализируется системная составляющая образовательного процесса подготовки профессионалов нового типа. Рассматривается проблема активации имеющихся знаний при выполнении сложных неформализованных профессионально направленных задач. Неявные знания как составляющая профессиональной компетентности толкуется как предпосылка формирования личностного стиля профессиональной деятельности.
Додаткові точки доступу:
Охременко, О.
(Шифр в БД В537811/2012/9)
УДК | |
159.923 |
Ключові слова: неявні знання -- неформалізовані завдання -- професіоналізація -- особистісний стиль -- неявные знания -- неформализованные задачи -- профессионализация -- личностный стиль --
Анотація:
Аналізується системна складова освітнього процесу підготовки професіоналів нового типу. Розглядається проблема активації наявних знань під час виконання складних неформалізованих професійно спрямованих завдань. Неявні знання як складова професійної компетентності тлумачиться як передумова формування особистісного стилю професійної діяльності.
Анализируется системная составляющая образовательного процесса подготовки профессионалов нового типа. Рассматривается проблема активации имеющихся знаний при выполнении сложных неформализованных профессионально направленных задач. Неявные знания как составляющая профессиональной компетентности толкуется как предпосылка формирования личностного стиля профессиональной деятельности.
Додаткові точки доступу:
Охременко, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|