
>
54:577
Кофанова, О.Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова //
Кофанова, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2015. - N 2. - С. 74-81. - Бібліогр.: с. 80-81.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
Ключові слова: підготовка екологів -- подготовка экологов -- вища екологічна освіта -- выше экологическое образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- педагогічна технологія -- педагогическая технология -- технологія портфоліо -- технология портфолио --
Анотація:
У статті розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій. Ці засоби виявилися ефективними для посилення мотивації підвищення творчої складової навчально-пізнавальної діяльності студентів.
В статье рассмотрены внедрения в педагогический процесс профессиональной подготовки будущих экологов некоторых инновационных средств, в частности проблемно-исследовательского подхода и информационно-коммуникационных технологий. Эти средства оказались эффективными для усиления мотивации повышения творческой составляющей учебно-познавательной деятельности студентов.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
УДК | |
54:577 | |
54 | |
577 |
Ключові слова: підготовка екологів -- подготовка экологов -- вища екологічна освіта -- выше экологическое образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- педагогічна технологія -- педагогическая технология -- технологія портфоліо -- технология портфолио --
Анотація:
У статті розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій. Ці засоби виявилися ефективними для посилення мотивації підвищення творчої складової навчально-пізнавальної діяльності студентів.
В статье рассмотрены внедрения в педагогический процесс профессиональной подготовки будущих экологов некоторых инновационных средств, в частности проблемно-исследовательского подхода и информационно-коммуникационных технологий. Эти средства оказались эффективными для усиления мотивации повышения творческой составляющей учебно-познавательной деятельности студентов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|