
>
339.13:334.021
Бондаренко, К. М.Маркетингове забезпечення діяльності науково-дослідних установ як суб'єктів інноваційного процесу / К. М. Бондаренко //
Бондаренко, К. М.
Вісн. аграр. науки : наук.-теорет. журн. - 2011. - N 12. - С. 76-77. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В014345/2011/12)
Рубрики:
Економіка
Экономика
Ключові слова: ринкові відносини -- наукова діяльність -- інноваційний процес -- маркетинг наукової установи -- конкурентоспроможність -- рыночные отношения -- научная деятельность -- инновационный процесс -- маркетинг научного учреждения -- конкурентоспособность --
Анотація:
Рассмотрены и обоснованы базовые положения реализации маркетингового обеспечения в деятельности научно-исследовательских учреждений. Отмечены роль и место маркетингового обеспечения в процессе инновационной активности научно-исследовательского продуцирования. Акцентировано внимание на основных направлениях маркетингового обеспечения деятельности научно-исследовательских учреждений в условиях наукоемкого аграрного рынка.
Розглянуто та обґрунтовано базові положення реалізації маркетингового забезпечення в діяльності науково-дослідних установ. Відзначено роль і місце маркетингового забезпечення в процесі інноваційної активності науково-дослідного продукування. Акцентовано увагу на основних напрямах маркетингового забезпечення діяльності науково-дослідної установи в умовах наукоємного аграрного ринку.
(Шифр в БД В014345/2011/12)
УДК | |
339.13:334.021 | |
339.13 | |
334.021 |
Рубрики:
Економіка
Экономика
Ключові слова: ринкові відносини -- наукова діяльність -- інноваційний процес -- маркетинг наукової установи -- конкурентоспроможність -- рыночные отношения -- научная деятельность -- инновационный процесс -- маркетинг научного учреждения -- конкурентоспособность --
Анотація:
Рассмотрены и обоснованы базовые положения реализации маркетингового обеспечения в деятельности научно-исследовательских учреждений. Отмечены роль и место маркетингового обеспечения в процессе инновационной активности научно-исследовательского продуцирования. Акцентировано внимание на основных направлениях маркетингового обеспечения деятельности научно-исследовательских учреждений в условиях наукоемкого аграрного рынка.
Розглянуто та обґрунтовано базові положення реалізації маркетингового забезпечення в діяльності науково-дослідних установ. Відзначено роль і місце маркетингового забезпечення в процесі інноваційної активності науково-дослідного продукування. Акцентовано увагу на основних напрямах маркетингового забезпечення діяльності науково-дослідної установи в умовах наукоємного аграрного ринку.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|