339.13:334.021
Маркетингове забезпечення діяльності науково-дослідних установ як суб'єктів інноваційного процесу / К. М. Бондаренко //
Вісн. аграр. науки : наук.-теорет. журн. - . - N 12. - С. 76-77. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В014345/2011/12)
УДК
339.13:334.021
339.13
334.021

Рубрики:
Економіка
Экономика

Ключові слова: ринкові відносини -- наукова діяльність -- інноваційний процес -- маркетинг наукової установи -- конкурентоспроможність -- рыночные отношения -- научная деятельность -- инновационный процесс -- маркетинг научного учреждения -- конкурентоспособность --
Анотація:
Рассмотрены и обоснованы базовые положения реализации маркетингового обеспечения в деятельности научно-исследовательских учреждений. Отмечены роль и место маркетингового обеспечения в процессе инновационной активности научно-исследовательского продуцирования. Акцентировано внимание на основных направлениях маркетингового обеспечения деятельности научно-исследовательских учреждений в условиях наукоемкого аграрного рынка.
Розглянуто та обґрунтовано базові положення реалізації маркетингового забезпечення в діяльності науково-дослідних установ. Відзначено роль і місце маркетингового забезпечення в процесі інноваційної активності науково-дослідного продукування. Акцентовано увагу на основних напрямах маркетингового забезпечення діяльності науково-дослідної установи в умовах наукоємного аграрного ринку.