Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька //
Економіст : наук. та громад.-політ. журн. - . - N10. - С. 26-28. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1810-3944.
(Шифр в БД Е787449/2011/10)
Анотація:
У статті досліджено особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Запропоновано етапи розвитку екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Визначено концептуальні відмінності класичного та екологічного маркетингу.
В статье исследованы особенности формирования экологического маркетинга в аграрном секторе экономики. Предложены этапы развития экологического маркетинга в аграрном секторе экономики. Определены концептуальные отличия классического и экологического маркетинга.