
>
37:016
Марченко, Л. І.Екологічна компетентність як показник якості екологічної освіти та складова життєвої компетентності / Л. І. Марченко //
Марченко, Л. І.
Пробл. освіти : наук. зб. - 2010. - № 64. - С. 92-95. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД П390743/2010/64)
Ключові слова: компетентність -- компетентность -- природокористування -- природопользование -- освіта -- образование -- сталий розвиток -- устойчивое развитие --
Анотація:
Сучасна екологічна освіта й виховання мають за мету формування екологічно компетентної особистості, яка здатна керуючись здобутими знаннями, сформованими цінностями і досвідом, приймати виважені екологічно доцільні рішення у життєвих ситуаціях - як побутових, так і в природному оточенні. Саме ця особистісна характеристика зорієнтовує виховний процес і виступає показником якості сучасної екологічної освіти.
Современное экологическое образование и воспитание имеют целью формирование экологически компетентной личности, способной, руководствуясь полученными знаниями, сформированными ценностями и опытом, принимать взвешенные экологически целесообразные решения в жизненных ситуациях - как бытовых, так и в природном окружении. Именно эта личностная характеристика ориентирует воспитательный процесс и выступает показателем качества современного экологического образования.
(Шифр в БД П390743/2010/64)
УДК | |
37:016 | |
37 | |
016 |
Ключові слова: компетентність -- компетентность -- природокористування -- природопользование -- освіта -- образование -- сталий розвиток -- устойчивое развитие --
Анотація:
Сучасна екологічна освіта й виховання мають за мету формування екологічно компетентної особистості, яка здатна керуючись здобутими знаннями, сформованими цінностями і досвідом, приймати виважені екологічно доцільні рішення у життєвих ситуаціях - як побутових, так і в природному оточенні. Саме ця особистісна характеристика зорієнтовує виховний процес і виступає показником якості сучасної екологічної освіти.
Современное экологическое образование и воспитание имеют целью формирование экологически компетентной личности, способной, руководствуясь полученными знаниями, сформированными ценностями и опытом, принимать взвешенные экологически целесообразные решения в жизненных ситуациях - как бытовых, так и в природном окружении. Именно эта личностная характеристика ориентирует воспитательный процесс и выступает показателем качества современного экологического образования.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|