
>
Романченко, Т.Логистическая составляющая маркетинговой стратегии сбыта [Текст] / Т. Романченко //
Романченко, Т.
Логистика: проблемы и решения : междунар. науч.-практ. журн. - 2016. - N5/6. - С. 54-59. - Библиогр. в конце ст..
(Шифр в БД Л811160/2016/5/6)
Ключові слова: продажа товаров -- продаж товарів -- маркетинговая стратегия сбыта -- маркетингова стратегія збуту -- логистические тренды -- логістичні тренди -- омниканальная логистика -- омніканальна логістика -- расширение ассортимента услуг -- розширення асортименту послуг -- автоматизация транспортной логистики -- автоматизація транспортної логістики -- автоматизация дистрибуции -- автоматизація дистрибуції -- автоматизация складской логистики -- автоматизація складської логістики --
(Шифр в БД Л811160/2016/5/6)
Ключові слова: продажа товаров -- продаж товарів -- маркетинговая стратегия сбыта -- маркетингова стратегія збуту -- логистические тренды -- логістичні тренди -- омниканальная логистика -- омніканальна логістика -- расширение ассортимента услуг -- розширення асортименту послуг -- автоматизация транспортной логистики -- автоматизація транспортної логістики -- автоматизация дистрибуции -- автоматизація дистрибуції -- автоматизация складской логистики -- автоматизація складської логістики --
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|