
>
37.014.5-056.22:613.8
Дідков, О.Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку [Текст] / О. Дідков //
Дідков, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 3. - С. 83-88. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/3)
Ключові слова: людина -- человек -- здоров’я -- здоровье -- культура -- освіта -- образование -- екологія -- экология -- виховання -- воспитание --
Анотація:
Обґрунтовується думка про те, що основною метою освіти для сталого розвитку в контексті системних завдань реформування вітчизняної освітньої системи доцільно визначити сприяння становленню всебічно освіченої, соціально активної особистості, яка розуміє нові явища та процеси суспільного життя, має систему поглядів, ідейно-моральні принципи, норми поведінки, що забезпечують готовність до соціально відповідальної діяльності та неперервної освіти у мінливому світі.
Обосновывается мысль о том, что основной целью образования для устойчивого развития в контексте системных задач реформирования отечественной образовательной системы целесообразно определить содействие становлению всесторонне образованной, социально активной личности, которая понимает новые явления и процессы общественной жизни, имеет систему взглядов, идейно-нравственные принципы, нормы поведения, обеспечивающие готовность к социально ответственной деятельности и непрерывному образованию в меняющемся мире.
(Шифр в БД В892366/2012/3)
УДК | |
37.014.5-056.22:613.8 | |
37.014.5-056.22 | |
613.8 |
Ключові слова: людина -- человек -- здоров’я -- здоровье -- культура -- освіта -- образование -- екологія -- экология -- виховання -- воспитание --
Анотація:
Обґрунтовується думка про те, що основною метою освіти для сталого розвитку в контексті системних завдань реформування вітчизняної освітньої системи доцільно визначити сприяння становленню всебічно освіченої, соціально активної особистості, яка розуміє нові явища та процеси суспільного життя, має систему поглядів, ідейно-моральні принципи, норми поведінки, що забезпечують готовність до соціально відповідальної діяльності та неперервної освіти у мінливому світі.
Обосновывается мысль о том, что основной целью образования для устойчивого развития в контексте системных задач реформирования отечественной образовательной системы целесообразно определить содействие становлению всесторонне образованной, социально активной личности, которая понимает новые явления и процессы общественной жизни, имеет систему взглядов, идейно-нравственные принципы, нормы поведения, обеспечивающие готовность к социально ответственной деятельности и непрерывному образованию в меняющемся мире.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|